••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

دوست دارم خفنا!!!

هیچ نمی دونستم انقدر جلو اون ضعیفم! راستش بدم نیومد!

اصلا نمی تونم باهاش لجبازی کنم. همش فکر می کنم این شاید آخرین

 فرصتی باشه که بتونم بهش بگم دوسش دارم، شاید این یه فرصت خیلی

چیزا رو عوض کنه. واسه همین نمی تونم احساسم رو تو خودم نگر دارم.

خب دوست داشتن من این مدلیه دیگه!

هنوزم نمی دونم چیش شده

۷-۸ روزه ازش هیچ خبر ندارم. خب دلم تنگ شده ولی مهم تر اینه که

نمی دونم چی شده، کجاست، چی کار می کنه، حالش چه طوره؟!!

ولی خب می دونم هر وقت خودش بخواد میاد و میگه. بچه بامرامیه

واسه همین چیزاشه که دوسش دارم..........به هم ریختنشم قلب آدم

رو می لرزونه.

کاش زودتر بیاد، خدایا نذار دیر شه....

الهی آمین

(امروز همش بارون اومد)

یه وقت می رم گم میشم

تو سیاهی شب می میرم

این همه احساس رو می ذارم رو طاقچه

همونجا که تو دلت رو گذاشتی

بعدم میشم خالیه خالی!

پر از سکوت تلخ مردن

چشمام رو می سپرم به عکسا که واسه تو نگرشون دارن

که اگه یه وقتی

دل کوچیکت گرفت

یادت بیاد که تا همیشه دوست داشتم

فاصله بین بودن و نبودنم اندازه یه تار موی توست

باهام باشی....هستم

هیچ دلخوشی دیگه ای ندارم...

*******************************

خدا رو شکر که هنوز هستی و من امید دارم

فقط واسه خاطر تو ست که احساسم زنده است

دوست دارم به اندازه همه گل های دنیا

                دوستت دارم عزیزم

  میخوام جلوی قلبم بنویسم پارک ممنوع

     خسته شدم ، خسته شدم

      هر دفعه یکی میاد و با کلیدش ناز می کنه قلب منم دلش می سوزه ، گشاد میشه       با ناز کردن اون کلید دریچه فلبم باز میشه ،

      چند وقت اونجا می مونه تا میبینه دل من بهش عادت کرده ،دوسش داره، از تو فلبم

      میره بیرون و دل منو تنها میذاره،

      اونوقته که دلم خیلی تنگ میشه ...

      آخه دل من چه گناهی کرده ،چه اشتباهی کرده ،می دونم تقصیر داره با ناز و چرخش

       یه کلید دریچش باز میشه ولی ...

      دیگه نمی تونم نمی تونم  ....         می یان باز می کنن و میرن ،

      می خوام                 جلوی قلبم بنویسم پارک ممنوع

     قلبم پارکینگ نیست دیگه جا نداره ، میخواد خاموش باشه ، بسته بشه ، دیگه نبضش نزنه

      پارک ممنوع ،  پارک ممنوع

      دیگه جلوی قلب من پارک نکنین ، وگرنه پنچر می شین . 

         

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا نقی زاده سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 15:35 http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیز استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد