••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

:-<

AshGh Haye TanHa

می روی تـا بـا نـبودن عشق را پـرپـر کـنـی

                        می روی با اشک حسرت ، دیده ام را تر کـنی

آن همه گفتی نگاهت با نگاهم زنده است

                        من نـبـاشم ، می تـوانـی روزها را سـر کـنی ؟

در نبودت گریه کردم ، آینه احساس کرد

                        آیـنـه شو ، گریـه ام را حس کـنی ، باور کـنی

سبز در عشقت شدم کم کم تو دانستی ولی

                       عاقـبـت میخواسـتی در قـلـب من خنجـر کـنـی

بعد تو در سینه نامت می شود یک خاطره

                       کـاش می شـد قـصـه عـشـق مـرا بـاور کـنـی

Sam JojO

he saLam Chi Kar Mikoni?

بوسه   یعنی  لذت  از  دلدادگی  

 

   لذت از شب لذت از  دیوانگی

 

بوسه یعنی آغازی برای ما شدن 

 

   لحظه ای با دلبری تنها شدن

 

  بوسه اتش میزند بر جسم و جان 

 

   اما بر میدارداین شرم از میان 

 

      بوسه یعنی عشق خالی از گناه

 

      بوسه یعنی آتش و گرمای تب

 

      بوسه یعنی قلب تو از آنه من 

  بوسه یعنی تو همیشه مال من

عشق یعنی این ما.............

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پگاه یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 ساعت 17:17 http://bikhiyal9.blogsky.com

سلام
سام عزیز عالیه..........
موفق باشی

آیدا چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 19:42

سلام جیگر
بد نبود

ghorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbonet nanaz misi ke nazar Dadi Byebye

دلخون چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 02:15 http://delnevshth.blogfa.com/

سلام
بوسه ای آتش نشین بر جان شده
عاقبت مردن به لب حیران شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد