••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

ای دل شکایت​ها مکن تا نشنود دلدار منای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون منیادت نمی​آید که او می کرد روزی گفت گواندازه خود را بدان نامی مبر زین گلستانگفتم امانم ده به جان خواهم که باشی این زمانخندید و می گفت ای پسر آری ولیک از حد مبرچون لطف دیدم رای او افتادم اندر پای اوگفتا مباش اندر جهان تا روی من بینی عیانگفتم منم در دام تو چون گم شوم بی​جام تو

ای دل نمی​ترسی مگر از یار بی​زنهار مننشنیده​ای شب تا سحر آن ناله​های زار منمی گفت بس دیگر مکن اندیشه گلزار مناین بس نباشد خود تو را کآگه شوی از خار منتو سرده و من سرگران ای ساقی خمار منوانگه چنین می کرد سر کای مست و ای هشیار منگفتم نباشم در جهان گر تو نباشی یار منخواهی چنین گم شو چنان در نفی خود دان کار منبفروش یک جامم به جان وانگه ببین بازار من

نظرات 2 + ارسال نظر
آشناترین غریبه سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 12:47

سلام عزیز.
امیدوارم که تعطیلات خوش گذشته باشه .

شعرت هم عالی بود .

من آپم .
فعلا...
علی علی...

شیرینی در پی فرهادش پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 10:18 http://www.gitare-eshghe.blogfa.com

سلام
میخواهم آینه ای باشم زلال.هرچه شکسته تر بهتر.تا هفت هزار بار در من تکثیر شوی.

تا هفت هزار خورشید شکفتن خویش را در من تماشا کنند.

میخواهم ترانه ای باشم در کوچه ای که جز عاشقان رهگذری ندارد و به روزهای

خاطره انگیز دیدار خوشامد بگویم

میخواهم پروانه ای باشم در دامنه شمعهای غریب و شبانگاهان با پیراهنی از شعله

آواز بخوانم و سرانجام به پایان آرزوهایم سفر کنم
خیلی با احساس قلم زده شده بود
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨من آپیدم بیا پیشم¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)


من آپیدم یه سر بزن



¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.

منتظر قدموم مبارک شما هستم
موفق و پیروز باشید .

بای
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد