••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم

 

اگه بگم که حاضرم فدای اون چشات بشم

 

اگه بگم تو آسمون عشق من فقط تویی

 

اگه بگم بهونه هر نفسم تنها تویی

 

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم

 

اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

 

اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی

 

اگه بگم بال منی لحظه پرواز منی

 

میشی برام خاطره قشنگ لحظه وصال

 

میشی برام باغبون میوه های تشنه وصال

 

میشی برام ماه شبای بی سحر

 

میشی برام ستاره راه سفر

 

ولی بدون هر جا باشی یا نباشی مال منی

 

بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی

 

 

هر قدر هم خجالتی باشی
باران که بیاید
دلت که بگیرد
قدم هایت را که بشماری
نفس هایت سبک که می شود
نترس!
محکم قدم بردار که راه دراز است و لیلی
به مجنون های خسته جامی نمی دهد!

هر قدر هم خجالتی باشی
تمام راه را زمزمه کن:

دل به امید روی او همدم جان نمی شود
جان به هوای کوی او خدمت تن نمی کند

چون ز نسیم می شود زلف بنفشه پر شکن
وه که دلم چه یاد از آن عهد شکن نمی کند...

 

 

مثل همین پروانه ها
ای کاش
باران که می بارید
با بالهای خیس
در آغوش هم - آرام-
در خواب می رفتیم
مثل همین پروانه ها
ای کاش

...

 

این دل و عاشقش نکن ، اگه من و دوست نداری

راحت بگو اگه می خوای قلب من و جا بذاری

دلم پر از شکایته  ، اما صدام در نمیاد

می ترسم از دستم بری ، کاری ازم بر نمیاد

 

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد