••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

 

اسطوره های زمستان را

شاخه های حسرت به دلش را

غم خفته در چشم ترت را

سیه سایه ات را

که به دیوار تکیه کرده

نقشبند چهره ات را

...

یکجا همه را عشق است

  

جاده ی که زیر پایت

زیر پایم لغزید ، رقصید

بی انتها جاده عشق ما  

دانه دانه سنگ ریزه های

این جاده مقدس را

که به سنگین دلکت راه نداشت  

...

یکجا همه را عشق است

 

تمام یادداشت های صمیمی

... و یک دست خط

یادگار روزهای جوانی

همین کوله مندرس را

که لبریز از کتاب های قدیمیست

...

یکجا همه را عشق است

 

شب از نیمه هایش گذشته

و تصویر ساقی درون پیاله

همه گنگ پوچ نقشیست

از خاطرات گذشته

نفس های آخر، پس انداز باشد

به قصد تقرب ، ...

و فریاد سردادن این ترانه

...

ای عشق ... ، عشق ...

یکجا همه  را عشق است

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی جمعه 15 دی 1385 ساعت 18:59 http://alifallah.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
خدا،انسان و عشق....

این است «امانتی» که بر دوش آدم سنگینی می کند
و این است آن«پیمانی»
که در نخستین بامداد خلقت با خدا بستیم،
و «خلافت» او را در کویر زمین تعهد کردیم
ما برای همین هبوط کردیم،
و این چنین است که به سوی او باز می گردیم.

انسان بیش از زندگی است
آنجا که هستی پایان می یابد
او،ادامه می یابد....
دکتر علی شریعتی

راستی وبلاگتونو لینک کردم

salam khobin misi az in ke webe man o link kardin mamnion movafgh bashi golam ya ali

salam khobi kheili ghashang upesh kardi movafagh bashi ghorbanat bye

سلم مرسی که به من سر زدی موفق با شی گلم

فرزانه شنبه 16 دی 1385 ساعت 11:10 http://dokhtarane-yazd.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم
چرا خبرم نکردی
خیلی قشنگ بود
منم اپم سر بزن
منتظرت هستم
روز خوش

آشناترین غریبه چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 20:50 http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلام.
اومدم بگم که آپم.
خوشحال میشم سر بزنی

مرسی از این که به من سر زدی

موفق باشی یا علی عمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد