••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

:))

باور کن گلایه از تو نیست

تو خوبتر از آنی که گلایه از تو باشد

گلایه از خودم و ویرانه های قلب خودم است

که ذره ذره فرو می ریزند

و اینک احساس می کنم

    جز ویرانه ای از من باقی نیست ..................

 


مگه یادم می ره
خاطراتم با تو
لهجه خندیدن
حالت چشم ها تو
مگه یادم می ره
تو عزیزم بودی
تو غم و تنهایی همه چیزم بودی
تو رسیدی وقتی گرم حق حق بودم
تو چرا رنجیدی ؟ من که عاشق بودم
تو کوچه هنوز جای پات جا مونده
تو که نیستی اما عطرت اینجا مونده
بی تو سهم چشمام ، ابر و بارونه
لحظه های بی تو منو می ترسونه
به یک جمله قانع ام به یک حرف یا یک نگاه
نازنین قصه تو فقط منو بخواه
 
نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 2 دی 1385 ساعت 13:51 http://goldgirl.blogsky.com

سلام مرسی سر زدی .......مرسی نظر دادی...اما راستش من منظورتو نفهمیدم........دوباره برام توضیح بده

salam golam age mikhay biya ba ham tabadol link bezanim ok golam

فرزانه دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 21:36 http://dokhtarane-yazd.blogfa.com

سلام اقا سام عزیز
خوبی
خوش میگذره
من اپم
یه سر بزن شاید خوشت بیاد
منتظرت هستم
یادت نره ها

salam golam khobi
omid varam ke hamishe movafagh bashi golam nanazam khosh halam kardi ya ali age mishe man mikhastam bahat bishtar ashnasham age mishe gharar bezar ba ham chat konim ok ya ali golam

مریم پنج‌شنبه 7 دی 1385 ساعت 13:34

میثم جان وبلاکت خیلی قشنگ بود خوشم اومد

بابا نابغه خوش سلیقه

از این به بعد حتما هرروز بهش سر میزنم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد