••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

وقتی نا امید شدی

 

وقتی نا امید شدی

 

 

به یاد بیار کسی رو که خیلی دوست داره

 

 

به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی وقتی پر از سکوت شدی

 به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه وقتی دلت خواست

 

 از غصه بشکنه

 

 به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته وقتی

 

 چشمات تهی از تصویرش شد

 

به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش بهت لبخند میزنه

 

 وقتی جایی نشستی که کنارت خالی بود

 

 به یاد بیار کسی رو که توی آغوشت جا میگرفت وقتی

 

 به انگشتات نگاه کردی

 به یاد بیار کسی رو که دستای ظریفش توی دستته

 

........ نگو تا ابد باید تنها باشم ارزوهای منو ازم نگیر...

 

من میخوام با تو باشم با خودتو عشق من عشقمو دستم نگیر

نظرات 5 + ارسال نظر
فهی یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 13:33 http://www.fahi.blogfa.com

سلام ممنون که به وبم سر زدی .. وبت خیلی قشنگ شده ...امیدوارم موفق باشی سام جو جوی عزیز

نانازم سلام

کجایی به مولا دلم برات یه زره شده

موفق باشی گلم یا علی

علی یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 15:15 http://sahel7.blogsky.com

salam khoobi?postet aliiiiiiiiiiiiiii bood,mehraboon be sahele manam ye sar bezan

فرزانه یکشنبه 26 آذر 1385 ساعت 18:27

سلام دوست عزیز
بسیار زیبا بود
خیلی خیلی زیبابود
بیش از حد زیبابود
یعنی باورم نمیشد قلمت اینقد زیبا باشه
شوخی کردم
موفق باشی
بازم به ما سر بزن
مواظب خودت باش

سلام نانازم میسی از این که به وبه من سر زدی

موفق باشی یا علی

فرزانه سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 00:34 http://dokhtarane-yazd.blogfa.com

سلام گلم
خوبی عزیز
من اپیدم حتما بهم سر بزن منتظر نظرات زیبات هستم
مواظب خودت باش عزیزم
زیاد منتظرم نزار

سلام گلم نانازم میسی از این که به وبه من سر زدی خوشحالم کردی یا علی

راستی id man o ke dari be man pm bede ya baram off bezar ok in id mane samjojoooo@yahoo.com man baz barat off mizaram ok
ro id man neveshte enrique iglesias ok montazeret hastam byebye

بهاره شنبه 23 دی 1385 ساعت 17:20

سام عزیز واقعا وبلاگ قشنگی داری
راستی به مریم خانوم خوشبخت سلام برسونید
منتظر کار جدیدتون هستم
شما هم منتظر وبلاگ من باشید هنوز کامل نیست براتون میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد