••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

بی من برو یه لحظه دیگه نمی خوام تو

بی من برو یه لحظه دیگه نمی خوام تو رو دیگه تموم شد همه چی بین من و تو

 

یاد عهدی که بستی چطور می خوای منو فراموش کنی چطور می خوای شمع عشق و خاموش کنی

 

بهت گفتم دوست دارم بهم گفتی حسی بهت ندارم برو بیرون از زندگیم از نگات بیذارم

 

برو نمی خوام تموم شی تو چشمام مثله یهو جفته کورشی دوست داشتم ولی ازم گذشتی

 

حالا برو ببین کی دوست داره کی همه چیز شو به پات میذاره اونم برات شبها بیداره

 

ماه وستارهها رو برات میاره  دلم میگه ادامه بده به دلت بد را نده ببینم تو این مدت

 

دلت تنگ شده میدونم نشده بسه غصه بسه گریه زاری بسه این همه شب و روز بی قراری

 

نمی خوام تو رو مهم نیست کجایی بعده این مدت سرنوشتم شده جدایی

 

برو که نمی خوام تموم شی تو چشمام مثله یه جفته کور شی دوست داشتم ازم گذشتی

 

حالا برو ببین کی دوست داره کی همه چیز شو به پات میذاره اونم برات شبها بیداره

 

خیلی دوست داشتم ولی منو شکستی رفتی رو بوم دیگری نشستی

 

چرا ازم گذشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست ندارم برو بومه دیگری بشین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد