••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

بیتا خانوم مرسی

اگه یه روز چشمات پر اشک شد و دنبال یک شانه گشتی که گریه کنی................

صدام کن صدام کن


بهت قول نمی دم ساکتت کنم ولی قول می دم پا به پات گریه کنم.

گفتی که مرا دوست نداری گلهای نیست بین من وعشق تو ولی فاصل ای نیست گفتم که کمی صبر کن وگوش به من کن گفتی نه

, باید بروم حوصله ای نیست پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف تو رفتی و دیگراثر از چلچله ای نیست

موقعی که خدا پنجره ی بهشتو باز کرد منو دید ازم پرسید امروز چه آرزویی داری؟؟

گفتم خدایاهمیشه مواظب اونی که الان داره این نوشته رو میخونه باش چون برام خیلی عزیزه

 

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی

دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی .

دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و

اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل همه آدما میشکنه

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا جمعه 10 آذر 1385 ساعت 00:11

سلام سام من بیتا هستم وبلاگت عالیه دمت گرم
مرسی از اینکه اسممو نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد