••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

خیلی سخته برای من

خیلی سخته نمیشه

نمی دونم بی تو چه جوری می خوام بمونم

تا ابد همیشه دوریت و چه جوری تحمل بتونم بکنم

این بار می خوام بخونم تا بدونی  خودت که تو رو دوست داشتم و دوست دارم و خواهم داشت تا ابد

بیا برگرد که من فقط به عشقه تو گرفتارم

این دل نداره دیگه طاقت که بدون که چشم به راهتم پس زود برگرد عزیزم

بیا که خونه منتظره نگاه و قدماته برگشت به این دنیا

بی تو دیگه هیچ ارزش و حال و صفایی نداره پس منتظرت میمونم تا همیشه

این واسم تنها کاریه که می تونم بکنم

از سر صبح تا خوده شب دعا کردم تا برگردی پیشم

پس دیگه بیشتر از این نده ازار این دل شکسته من

هر چی که تا حالا از دوری تو کشیده دیگه بسه واسش

فقط تنها ارزوش اینه که واسه تو باشه بتپه واسه تو

بیا برگرد برگشتت برای من میشه

امید دوباره زندگی کردن

حس جدید رهایی از انتظار و غم

تجلی  از عشق تووجوده  سرد من

چیکه چیکه اشک ریختم تو

اونا رو ندیدی

مثله یه پرنده از درخته عشقم پریدی

رفتی خونتو ساختی رو یه درخته دیگه

اصلا صدای منونشنیدی

دلم تو سینه سنگینی کرد دادم بشکونه

واسه یه بار شده ستاره هامو بشموره

توی شب عشق مو ندارم یه ستاره اونم پر کشیدو رفت

خورشید و واسم بیاره

می خوام ببینمش یه روز بهش بگم با اشاره

زدی زیره همه قولات اشکالی نداره

من و تو می بینیم هم دیگه رو روزی

دوباره تو جایی که زمان و مکان معنایی نداره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا جمعه 19 آبان 1385 ساعت 11:18

فقط می خوام بگم تو بهترینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد