••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

خدایی دوست دارم میمیرم برات

 حس تنهایی و غربتو انتظار این وزش نا بودیست یا ضربان قلب وحشت که بر زندگی ام میوزد چیزی به فرو ریختنم نمانده

 

 چیزی به تمام شدنم نمانده تلاش بی هوده ایست تو را از خود داشتن تلاش بیهوده مثل دست و پا زدن در مرداب مثل بیداری بعد

 

از مرگ خب سخن کوتاه میکنم میثم جان شاید این آخرین آف باشه بزار صادقانه بگم اگه خوبی بدی از من دیدی به خوبی خودت

 

 ببخش میثم حلالم کن خدا حافظ پرده نشین محفوظ گریه ها خدا حافظ بی دلیل رفتن ها و به امید دیدار عزیزترین عزیز زندگانیم تو

 

 بدان هرجا که هستی توبدون با هر که هستی آرزو دارم برایت زندگی باشد به کامت

 

به نام قلبی پاک... هنوز مانده بر دلم حسرت و آرزوی تو شکست قلب عاشقم در انتظار روی تو غنچه ءقلب من اگر پژمرد بین

 

لحظه ها بلور های حس من روان شده به سوی تو یک قدم به سوی آبادی صد قدم به سوی نا بودی زندگی ام پر از این لحظه ها

و

 من اسیر این لحظه هام میثم جان چیزی به فرو رفتنم نمانده چیزی به تمام شدنم نمانده در سایه ء سنگینی که روی زندگی ام افتاده

 

وزش نابودیم را میبینم و از نزدیک دست ها،صدای تبل بیهودگی را میشنوم که با تپش قلب من می آمیزد در این آمیزش حسی

 

 هست قدیم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد