••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

نازنین عاشق به دیدارم بیا که لاله لاله گلنارو به گلزار میبرم من
نازنین عاشق خریدارم بیا که تازه تازه رویا را به بازار میبرم من
ها ها چه عاشقونه ها ها دارم بهونه
دلکت جا مونده تویه زولفونم دلکت میناله که پریشونم
یه بغل رویا را میبرم بی تاب میپرم تا مهتاب هاااااا

سر به بلند بالا بزن راه چمن که سبزه سزه مژگانو بیقرار میبرم من
نیلبک عشقو سر راهم بزن که نغمه نغمه آوازو به نیزار میبرم من
ها ها چه عاشقونه ها ها دارم بهونه
دلکت جا مونده تویه زولفونم دلکت میناله که پریشونم
یه بغل رویا را میبرم بی تاب میپرم تا مهتاب هاااااا
نازنین عاشق به دیدارم بیا که لاله لاله گلنارو به گلزار میبرم من
نازنین عاشق خریدارم بیا که تازه تازه رویا را به بازار میبرم من
ها ها چه عاشقونه ها ها دارم بهونه
دلکت جا مونده تویه زولفونم دلکت میناله که پریشونم
یه بغل رویا را میبرم بی تاب میپرم تا مهتاب هاااااا

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 21:43 http://asheghetam-paria.blogfa.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
خسته نباشید
امیدوارو موفق باشید
به من هم یه سر بزنید خوشحال میش من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد

نوبت خاموشی من سهل و اسان می رسد

من که می دانم که تا سرگرم بزم و مستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد

پس چرا عاشق نباشم؟؟؟؟؟

ی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد