••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

کاش دوستش نداشتم

کاش بهم نمیگفت دوستم داره.......

کاش اون جریان لعنتی پیش نمیومد.....کاش دلمو نمیشکست

کاش نمیبخشیدمش.....

کاش دوباره دلمو نمیشکست.....

کاش دوباره نمیبخشیدمش.......

کاش این دل نبود کاش او نبود کاش من نبودم

حالا به جایی رسیدم که میبینم اگه فراموشش نکنم نابود میشم

این روزا بعضی ها وقتی یه مدت با یه کسی دوست بودن فکر میکنن اینقدر دوست بودن که وقت خیانت از راه رسیده

عزیزی بهم گفت کسی که یه بار تونست دل کسی رو بشکنه

بازم میتونه بشکنه ................حتی میتونه بدترم بشکنه............

جوری که دیگه نشه تیکه هاشو جمع کرد

میگن شکستن دل یه نفر گناهش سنگین تره از شکستن بال فرشته هاس

نمی خوام دیگه گناهی پای اون نوشته بشه....اونم به خاطر شکستن دل من!!!

        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
پری پنج‌شنبه 8 تیر 1385 ساعت 20:27 http://ernesto-che-govera.mihanblog.com

عاشقانه های دخترکی پری نام در تنهایی هایم طنین می اندازد..
گوش کن
می شنوی؟

الهام وحسین پنج‌شنبه 8 تیر 1385 ساعت 20:33 http://alwayshappy.blogsky.com

سلام
می دونین چی توجه منو به وبلاگتون جلب کرد
ادرس وبلاگ
میمیرم برات
مطمئنم از او آهنگ بر گرفته شده؟
راستی واقعا هر عاشقی برا معشوقش میمیره
این ثابت شده است
به ما هم سر بزن
***********
به امید وصال همه عشاق
****************
الهام وحسین

سلام خوبی
مرسی از نظرت وبلاگه من
منو خوشحال کردی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد