••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

تو به لیوان لب زدی و من بوسه به لیوان

 

آخر دیدی با چه مکری بوسه ز لبهای تو گرفتم

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و
 دیگری وجود تو من در این دنیا دو چیز می خواهم تو و دیگری خوشبختی تو آری آغاز دوست
 داشتن زیباست گر چه پایان راه ناپیداست من به پایان دگر نیندیشم که همین دوست داشتن
زیباست.

 

 

وقتی که گریم میگیره

دلم میگه مبارکه

قدر اشکاتو بدون

هنوز چشات بی کلکه

 وقتی که گریم میگیره یه آسمون بارونیم

اما به کی بگم خدا           من تو دلم زندونیم

رفیقان بی وفا را کمتر از دشمن  

نمی دانم  

سرم قربان آن دشمن که بویی از  

وفا دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد