••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

آمدی و گفتم

آمدی و گفتم که رفتند غمهایم

و زدی عاشقانه بوسه ای بر لبهایم

پس چرا کردی خزان بهار عشقمان را

پشت کردی به عهدمانو غمی افزوده شد به غمهایم

ماه ها می گذرد از آخرین دیدار تو

من ولی در راه خود همچو قبل تنهایم

دیر زمانیست ماندم جدا از کاروان زندگی

میخزم در کنج خانه با همه غمهایم

چشم من هرگز ندیدست یک یار پاک و مهربان

هست همدم و مونس تنهایی من اشکهایم

کسانی که میگن عشق دروغه

یا تا حالا عاشق نشدند و یا کسی رو که دوست داشتند از دست دادند

کسانی که عشق خودشونو از دست دادند فکر میکنند که همه چیزشونو از دست دادند.

کسانی که عشق شونو از دست دادند هر روز به فکر راهی برای خودکوشی می اندیشند.

ولی کسی که عشق شو از از دست داده نباید بگه که عشق دروغه  چون عشق دروغ نیست

و خود اونا هستن که رسم عاشقی و بلد نیستن .

پس عشق دروغ نیست که هیچ .    واقعیت محض است

سعی کنین کسی رو دوست داشته باشین که لیاقت عشق شما رو داشته باشه

عاشق کسی باش که عاشقت باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد