••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

دل من عاشق شده طفلی گناهی نداره،

دل من عاشق شده طفلی گناهی نداره، 

چشای مست تو هی سر به سر من میذاره،


دیدی گفتم که یه روز تو هم دلم رو می‌شکنی؟

 می‌دونستم که چقدر راحت ازم دل می‌کنی،


من نگفتم که دلم چقدر هواخواه تو ِ ، 

 عاشق چشما و اون قلب گنهکار تو ِ ،


من نگفتم ولی با چشام که فریاد می‌زدم، 

با نگاه عاشقم اسمتو هی داد می‌زدم،

 

حالا یاد خنده‌هات به قلب من سنگ می‌زنه، 

صورت خنده‌هامو با غصه‌هات رنگ می‌زنه،

 

حالا چشم تو دیگه دنبال چشمای دیگست، 

دستایی رو دوست دارم که توی دستای دیگست

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا محمدی چهارشنبه 7 تیر 1385 ساعت 17:46 http://shetoonbala_m@yahoo.com

درود من به اولین کسی که نام عشق را آفرید
بنام کسی که لیلی را بسیار زیبا آفرید
به من بگوییدبدانم خدا نقش قلبش را چگونه کشید
که ما را لایق آن نقش ندید
خدا کند که ما وارثان مجنون باشیم
خدا کند که برای عشق صاحب دلی غرق خون باشیم
وای مردم باز اشتباه گرفتید
باز که سراغ حاکم و قاضی گرفتید
مرا دیگر یارای سخن گفتن با شما نیست
کاش برسد آن روزی که بدانید معنای
عشق و هوس یکی نیست
دستتون درد نکنه لطف کنید با اسم باران بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد