••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

چرک نویس

 

یا رب به خدائی خدائیت  

وانگه به کمال پادشائیت 

کز عشق به غایتی رسانم 

کو ماند گرچه من نمانم 

از چشمه عشق ده مرا نور 

و این سرمه مکن از چشم من دور 

 

گرچه ز شراب عشق مستم 

عاشق تر ازین کنم که هستم 

گویند که خو ز عشق واکن 

لیلی طلبی ز دل رها کن 

با رب تو مرا به روی لیلی 

هر لحظه بده زیاده میلی 

از عمر من آنچه هست بر جای 

بستان و به عمر لیلی افزای  

 

من همانم که همواره در خاطراتت اسیرم .

و من همانم که همواره غزل دو چشم زیباتو می خوانم.

و من همانم...  

من ... 

من غریبه هستم... 

تو مرا میشناسی؟!!

من همانم که همواره در خاطراتت اسیرم .

و من همانم که همواره غزل دو چشم زیباتو می خوانم.

و من همانم...  

من ... 

من غریبه هستم... 

تو مرا میشناسی؟!! 

 

گفتی به من که آیا دلت را شکستم ؟!!  

به تو گفتم نه!
دروغ گفتم دلم شکست اما خوشحال بودم می دانی چرا؟ 

چون این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است  

پس ای یار بشکن دل مارا که این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد