••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

اکه عشق حقیره

                                                   اگه جسم کویره

                                                    اکه همیشه تنهام

                                                      اگه خالی دستام

                                                    برای تو عاشقترینم

                                                     عاشق دنیایم

                   ای کاش می دونستی گل قشنگ زندگیم چقدردوستت دارم همه چیز ر  

                  رادر کنارتو ارزو می کنم نیلوفر زیبایم

                                                                  تادنیا دنیاست دوست دارم  

  گلم 

                             اگه قرار بود

                         لیلی و مجنون بهم

                    می رسیدن که دیگه نه لیلی

           لیلی بود و نه مجنون مجنون . عشق واسه

                    رسیدن نیست . عشق حسرت

                        رسیدنه . یک حسرت

                              ابدی .نازنین

                                 دوست

                                   دارم

ظ عشـــــــــــــــــــــــق  ظ

                                   

نظرات 1 + ارسال نظر
شمیم پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 16:44 http://shamim-26.blogsky.com

سلام .عزیز من قرمزته ای خب باش ما چه گنا هی کردیم میخوایم اینجارو بخونیم .کور شدم بابا .سفید بنگار سفید

سلام میسی از این که نظر دادین به روی چشم از این به بد با سفید می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد