••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

نفست که می‌گیره سرت رو به عقب خم کن و سعی کن به نفس کشیدن فکر نکنی .. آروم باش .. آرووووم .. خیلی آرووووممم ... بخواب ٬ تا همیشه .. آااارووومم...!

 

 

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست .....
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست.......
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کرد م.........
تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند م هم تنهاست.......
تنهایی را دوست دارم زیرا .......
در کلبه تنهایی ایم در انتظار خواهم گریست وانتظار کشیدنم را پنهان
خواهم کرد ....

از شبنم عشق خاک آدم گل شد       صد فتنه و شور در جهان حاصل شد

                  سر نشتر عشق بر رگ روح زدند       یک قطره فرو چکید و نامش دل شد

 من دلم می خواهد
خانه ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش

دوستهایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو

هرکسی می خواهد
وارد خانهء پر عشق و صفای من گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوی دلهاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ
گلی
می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانهء ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دگر
خانهء دوست کجاست؟

زندگی مثل اوج پروازکلاغ پستِ

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 17 تیر 1386 ساعت 20:10 http://amir64.blogsky.com

سلام

آموزش مسائل جنسی و پیشگیری

اگر مایل به تبادل لینک نیز بودید..........

سلام عزیزم.
خوبی؟
این عکس و شعر به نظرم آشنا میاد.

بابا تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بای ما رفتیم سربازی:D

علی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 14:44 http://www.ali-fallah.blogsky.com

گل اگر خشک شود ساقه اش می ماند دوست اگر جدا شود خاطره اش می ماند

علی شنبه 6 مرداد 1386 ساعت 15:42 http://ali-fallah.blogsky.com

بـــــــــــــــی تـــــــــــــو
بی تو ای مونس جان با غم هجران چه کنم
بی تو ای برگ خزان بی سرو سامان چه کنم
جمع ما نوری اگر بود ز رخسار تو بود
بی تو ای حسن جهان بابای خوبم چه کــنم
تیشه به ریشه ام زده مرکب این رمانه
راکـــب مرگ تو بگو بی پدر مـــن چه کنـــــم
سایه بودی در این محشر تنهای من
بی تو ای سمبل مردان . بگو من چه کنـــم
تو که حسنت و جمالت همه با نامت بود
پدرم مونس من همدم من تو بگو من چه کنم ..............
تقدیم به کسانی که از نعمت پدر بی بهره اند.(روحشان شاد یادشون گرامی)

ولادت با سعادت امام علی (ع) را به تمام شیعیان جهان و به همه پدران عزیر مخصوصاَ پدر شما دوست عزیز تبریک می گم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد