••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

MAN O BA TO

 

 

دلو راحت میشه برد با دو تا خنده تُــرد

        شب و راحت میشه خوابید نفهمید , که مرد!

 

ولی افسوس که این کار برایم سخت است

        زندگی سوختن پروانه و بعدش شمع است

 

من و تو روز شبی با دل هم تا کردیم

        چون نبودیم , یاد هم در دل هم جا کردیم

 

شاد بودیم , نـفـهـمیــده و نا دانـسـته

        عاشق و شاعر و معشوق , نگو آهسته!

 

داد میزنم این عشق که دارم ای دوست

        رفتی و جدا شده روح ز تن , جز این پوست

 

درد دل میکنم از دوری تو با هر دوست

        دوست ندارم که نباشی , بگویم عشق اوست

 

ای یار کجایی که تمام بدنم تاول زد

        این پرده مخفی شب و روزم شب زد

 

این پرده به دست غم تو وا میشد

        رفتی و این تنگی همه در دل جا شد

 

کاش آن روز که رفتی خبرم می کردی

        کاش , اصلا با خود , هم سفرم می کردی

 

قایق طوفان زده تو دگر اینجا نیست

        رفتست از این سوی دگر دریا نیست

 

دریای خطر ناک , دگر آنجا نیست

        آن موج شکسته , خبر از غوغا نیست

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد