••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

بگو بگو بگو بگو دوسم داری

وای که چقد تو رو دوست دارم و میمیرم واسه تو

تا همیشه تو قلبمی میمیرم واسه چشمای قشنگت

بگو بگو بگو بگو دوسم داری دیگه نگو نمیای که میمیرم

وقتی نیستی بهونه می گیرم  بازی نکن با دلم که میمیره

بیا که دلم پیشه قلبت گیره

نکنه که دیونه شی به عشقه من شک کنی

نکنه بی وفا بشی بخوای منو دک کنی

نکنه می خوای بری بازم بد بشی شاید واست عادی شدم

می خوای ازم رد بشی

تو رو خدا وقتی میام نگو دیگه دیره

نگو که دلت جای دیگه اسیره

نگو نمی شناسی تو رنگه حرفامو

نگو نمی فهمی معنی حرفهامو

کرتم نانازم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آشناترین غریبه سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 11:21 http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلام به سام عزیز.
من آپ کردم.
برای دفاع از حقوق ایران و آریا به کمک نیاز داریم.
به جوش بیا ای آریای......
لطفا هر چه زودتر بیا .
فعلا....
علی علی...[قلب]

سلام مشتی میام کمکت کجایی بیام مادر بگرید:D:D:D:D:D:D:

shirini dar peye farhadash سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 13:04 http://www.gitare-eshghe.blogfa.com

________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو داداشی0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________

شیرینی در پی فرهادش پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 12:48 http://www.gitare-eshghe.blogfa.com

سلام :
ممنون از حضورت .

دلم هوای نـوشـتن کرده بود امشب ...
باد و بارانی بود اندرون دلم ...
و صدای چند کلاغ و جیرجیرک ...
کاغذی و قلمی و کرور کرور دل برای نوشتن !
خوب ... برای که بنویسم حالا ؟
تازه ، برای کسی هم که بنویسم ، چه کسی ببرد برایش ؟!
یادم آمد ...
آدم برای خدا چیزکه بنویسد و بگذارد زیر فرش ،
خدا خودش برمی دارد ... !

پرشدم از شوق برای نوشتن ...

دراز کشیدم روی زمین و دستی
زیر چانه و دستی بر روی کاغذ !

نوشتم :

سلام ، محبوب من ... !
چقدر دوستت دارم ... خودت میدانی !
چقدر تو صبح را قشنگ شروع می کنی ...
صدای خروس و کلاغ را که می پیچانی در هم و
نسیم را می وزانی بینشان ...
آدم حالی به حالی می شود !
هیچ دلبری نمی تواند مثل تو ، همین اوّل صبح ،
دل آدم را اینطور ببرد !
خورشید هم ناز می کند مثل خودت ... !
آنقدر که دست می کشد بر سر و صورت آدم
و داغش می کند با سرپنجه هایش !
تو هم دست می کشی بر دل آدم و عاشقش می کنی !

معشوق صبور من ...
می فهمم که شب ها وقتی غرق می شوم در خواب ،
می آیی به پیشم !
دستت را حس می کنم که روی پیشانی ام
دانه های شبنم می کارد ،
رد بوسه ات هم می سوزاند لبم را تا صبح
مثل آتش ... داغ و مثل آب ... شفـاف
اگر تو نبودی "تو" معنی نداشت !
تو تمام " توی" منی ...
اگر می بینی چشمم به در می ما ند
نه اینکه یادم رفته " تو" هستی !
که می دانم هستی در کنارم ...
منتظرم کسی بیاید و ببیند ، چقدر "تو" هستی !
و برود و بگوید کسی نیاید !

saleh یکشنبه 27 اسفند 1385 ساعت 18:44

salam bei harf miram sare asle matlab mikhastam kode web logeta age lotf koni dar ekhteyar ma ham bezari

نسترن جمعه 27 دی 1387 ساعت 16:46 http://www.shelik.blogfa.com

سلام وب جالبی داری .... منو یادت نره لینکم کنی یادت نره..... من لینکت کردم..
به وبلاگم سری بزن و نظر بده خوشحال میشم.




~~~~~~~~~~~~~~~~>> <ღღ♥ღ♥ღღ سربلند وپیروز باشید
~~~~~~~~~~~~~~>><ღღ♥ღ♥ღღ سربلند وپیروز باشید
~~~~~~~~~~~~>><ღღ♥ღ♥ღღ سربلند وپیروز باشید
~~~~~~~~~>><ღღ♥ღ♥ღღ سربلند وپیروز باشید
~~~~~~>><ღღ♥ღ♥ღღ سربلند وپیروز باشید
~~~~> ><ღღ♥ღ♥ღღ سربلند وپیروز باشید
~~>< ღღ♥ღ♥ღღ سربلند وپیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد