••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

بغض خنده

امروز وقتی که از کافی نت اومدم بیرون

تا خونه پیاده اومدم

البته با یکی از دوستان بودم

نمی دونم دسته خودم نبودم

مثله یه دیونه که هیچی نمی فهمه

شکِ خیلی بزرگی به من وارد کردی خیلی بزرگ

از کافی ینت تا خونه هی بلند بلند می خندیدم

واییییی

مردم ها رو

چه جوری نگاه می کردند

اصلا دسته خودم نبودم

بهد از 4 ماه بغض اول باری بود که این جوری خندیدم

ممنون از این بایت که….

ولی چه فایده خواستی ………..

چه فایده وقتی نیستی

اومدم خونه گفتم امروز چندمه هیچکی هیچکی یادشون نبود که…….

حالا ارزش زندگی کردن داره

زندگی که هیچکی برات ارزش …….

 

وقتی گلدون خونمون شکست
پدرم گفت :
قسمت این بود...
 مادرم گفت : هیف شد...
خواهرم گفت : قشنگ بود...
داداشم گفت : کاش دوتا داشتیم......
اما وقتی دل من شکست کسی به فکرش نبود ...
 
تو این زمونه
 
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
من خیلی وقت بودش که تو نت نبودم ممنونم از اینکه به من سر زدی
زیبا بود مثل همیشه
تا بعد به امید دیدار

فهیمه دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 09:20 http://www.fahi.blogfa.com

سلام بر سام عزیز .... وبت واقعا قشنگ شده .. برات ارزوی موفقیت روزافزون می کنم .. یا حق

یارو سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 16:18

الهی من بمیرم
سعی کن دلت رو جایی بزاری که نشکننش( گل)

سلام عزیز مرسی از این که به وبه من سر زدی

حالا این دل دیگه شکسته ( نمیدونی کجا باید درستش کرد)
موفق باشی گلم یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد