••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

دوست دارم

تو را مرور می کنم
برای درک حس تو
برای لمس بودنت
ز خود عبور می کنم
به تو نمی رسم ولی
به جای تو
درون من
سکوت رخنه می کند
در آسمان
برای من
ستاره گریه می کند

دلم دستتو می خواد
با یه فنجون قهوه ی تلخ
با یه ظرف بستنی میوه ای
با یه عالمه قلب و ستاره ی کوچولوی شیرین رنگی

الان کاملا واضحه که این بستنی توت فرنگی واسه چی اینجاست دیگه؟ نه؟ حالا باز نیا!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین یکشنبه 15 بهمن 1385 ساعت 19:40 http://www.shahzade-angle.blogfa.com

سلام عزیزم
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اول شدم

وب خیلی زیبایی داری

ممنون از اینکه منو لینک کردی

موفق باشی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد