••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

دیگه زندگی معنی نداره

دیگه زندگی معنی نداره  

        وقتی نیستی دلم بی قراره

حالابه من  بگین تو رو  خدا 

     اونی که می خواستم رفته  کجا

نمی خوام بی تو باشم        

 گریه شده بی تو کارم

ولی واسه تو فرقی نداره   

          چشمم الان اشکی نداره

ببین من تنها شدم        

      چه قدر از تو دورم

اشکه من خوش نمیشه      

     اگه برنگردی

میمیرم اگه رسیدم         

 جایی که دیدم

اشک و رو صورت عشقم میمیرم

منت نذار با اشک چشمات

نفرت دارم وقتی از نگات

دیگه خندهات از دلم زد به چاک

ببین دیگه کسی نمی ریزه  اشک  به پات

فاصلمون شده اسمون تا زمین

مگه دیگه خواب ببینی ما با همیم

اشک ریختنت شده عادی واسم

ما دیگه نداریم روابط خواصی با هم

برو دیگه نمی تونم صدا تو بشنوم

من وتو و  عشق میخوام صدا شو بشکنم

خونه صوت و کوره  از موقعه که رفتی

سکوت و میخوام  بیشتراز عهدی که بستی

میرم تا فاصلمون برسه تا فلک

تا جایی که ببینی سام رفته به درک

خداحافظ نه با همه با تو تا اخر عمر

دیگه  لحظه ای هیچ لحظه ای نمیبینی سام تومرد

ببین من تنها شدم چه قد از تو دورم

اشکه من خوش نمیشه      

     اگه برنگردی

میمیرم اگه رسیدم         

 جایی که دیدم

اشک و رو صورت عشقم

کجا رفت احساسی که ازش حرف میزدی

کوش قولایی دادی گفتی بر میگردی

نمی بینی چقد دلم تنگه واست

نمی تونی درک کنی چقد سخته واسم

چرا برد اسمم راحت از یاد

چرا داد عشقم  ساده بر باد

چرا ریخت اشکمو با یه فریاد

چرا اینجوری منو دست به غم داد

پس تو شدی یه غریب حرفات یه فریب

عشقت یه فریبواسه من بی نسیب

واسه من بی نسیب منو گذاشتی یه بار دیگه رفتی سفر

تو که نیستی من بگیرم از کی خبر

دیگه حتی دروغ نگی نمی بخشمت

حرفامو بفهمی من نمی فهممت

ولی چشمات یه قولی داد ندادی هیچ وقت خودت

گاهی با هام بودی ولی هیچ وقت نشد یادت

ولی به من بگو اخه این شب رفتی کجا؟

اونم بی سره صدا خدا اینور و نگاه

صداش نمی کنی بکن اشک نگاه

تو که نگاه نمی کنی بکن عشقش و صدا 

میمیرم اگه رسیدم         

 جایی که دیدم

اشک و رو صورت عشقم میمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
سبا شنبه 21 بهمن 1385 ساعت 10:41 http://www.beyademina.blogfa.com

سلام
این وبلاگ خیلی قشنگه
به ما هم سر بزن
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد