••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

راه سخت عشق

کاش قلبم درد پنهانی نداشت

چهره ام هرگز پریشانی نداشت

برگهای آخر تقویم عشق

حرفی از یک روز بارانی نداشت

کاش می شد راه سخت عشق را

بی خطر پیمود و قربانی نداشت

کلبه ی عشق 

کلبه ی می سازم پشت تنهای شب

 زیر این سقف کبود که به زیبای پرواز کبوتر باشد

چهار چوبش از عشق  ُ‌ سقفش از عطر بهار ُ رنگ دیوار اتاقش از آب

 پنجره ی از نور ُ پرده اش از گل یاس

عکس لبخند تو را می کوبم روی ایوان حیاط تا که هر صبح اقاقی ها را از تو سر شار کنم

 چراغ تنهای من نور چشمان توست

 کاش در سبد احساس من شاخه ای از مریم بود

 عطر آن را با عشق توشه ی راه قاصدکی میکردم که به تنهای تو سر بزند

 شبنم یخ زده چشمانم

در زمستان سکوت گرمی دستان تو را می طلبد......

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام عزیز. امیدوارم از این ده شب استفاده کافی ببری.
جان عباس با جان حسین پیوند داشت، جدالِ عقل و عشق:

عقل گفتش تشنه کامی، نوش کن
عشق گفتش بحر غیرت جوش کن
آب گفتش بر صفای من نگر
قلب گفتش در وفای من نگر
عافیت گفتش کف آبی بنوش
عاطفت گفتش که چشم از وی بپوش
تشنگی گفتش تو را سازم هلاک
رستگی گفتش که از مردن چه باک
----------
آب می‏خواست ببوسد لبت، امّا هیهات این سبک مایه، کم از همّت و مقدار تو بود
----------------------
حتما پیش ما بیا.خوشحال میشم

فعلا.....
علی علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد