••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

••»»(دوستت دارم همین)»»~••

••»»(َAloNe BoYَ)»»~••

گاهی...اگر....بغض می کنم...

کاش دختر به دنیا نمی اومدم!

تا بحال هیچ وقت چنین چیزی نمی خواستم 

هیچ وقت...حتی از ذهنم هم نگذشته بود......

با وجود همه ی تحقیر هایی که مستقیما شعور و انسانیتم رو زیر سوال می بره

با وجود همه ی توانایی هایی که رنگ ناتوانی به خودش گرفته

با وجودیکه ناقص العقل بودنم به ادراک و تفکراتم خط بطلان کشیده

و و و و

با وجود همه ی این ها هرگز چنین فکر نمی کردم!

اما...حالا....

حالا.....

کاش دختر به دنیا نمی اومدم لااقل اینقدر....اینقدر حساس نبودم!

تو این دنیای به این بزرگی....با این همه آدم...تا بحال کسی نبوده که بهم بگه اینقدر حساس نباش دختر!

گاهی وقتا دیوونه می شم!مثل همین حالا!!

پی نوشت:یه مدت نمیام آنلاین شاید اینطوری بهتره!هر چند که برای کسی فرقی نمی کنه!شایدم یه عده اینطوری راحت تر باشن!!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 13:48 http://bito-hargez.blogsky.com

هرجا بری آسمون یه رنگه

شاد باشی

سلام گلم میسی از این که به وبه من سر زدی

امیدوارم موفق باشی عزیز اگه اجازه بدی

میخوام لینکت کنم گلم یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد